czwartek, 26 maja 2011

Dzień mamy

"Kochana Mamo"

Mama, czy to nie jest takie magiczne słowo?

Gdy jej potrzebujesz zjawi się, ucałuje w czoło.

Zawsze pilnuje i dba o twoje zdrowie.

Nigdy złego słowa na ciebie nie powie.

Czuwa nad tobą w dzień i w nocy.

By diabeł nie miał nad tobą mocy.

Wystarczy że jedno zdanie wypowiesz.

Jak bardzo cię kocha zaraz się dowiesz.

Gdy cię weźmie pod rękę i przytuli do piersi.

W kolejce do szczęścia możecie być pierwsi.

I gdy tak tuli mnie mama do siebie.

A na twarzy ma uśmiech jak księżyc na niebie.

Czuję się szczęśliwy i taki bezpieczny.

Lubię jak się śmieje gdy jestem grzeczny.

Bo kto przy moim łóżku czuwał noc ciemną?

Kto w złych chwilach łzy wylewał nade mną?

Więc pytam czy za te trudy i prace.

Czy ja się tobie mamo kiedyś odpłacę.

Zrobię wszystko żebyś się tylko cieszyła.

Postępował będę jak mnie tego nauczyłaś.

Bo miłość matki, to głębina morza,

Czysta jak kryształ, a piękna jak zorza.

Ważna że nikt tego pojąć nie może.

Czymże być musi jej miłość, mój Boże.


Wszystkiego najlepszego dla wszystkich mam :]

1 komentarz: